Willy Wonka

Idag vaknade vi halv två....
....
Sedan hade vi gäster, därför skrev jag ingenting. För den där blogg.se appen är banne mig en riktig skojare!
Vi har precis sett klart en film. Ni kan ju gissa vilken. Oj, vill ni ha en ledtråd. Jaha, men det får ni inte! Okej då. Kolla rubriken... Ännu en? Okej! Kolla bilden där nere! Men, ni måste komma upp hit igen, och läsa allt annat jag har skrivit. Vill liksom inte ha skrivit det i onödan...
Nu ska vi sova och imorgon ska vi till Grönan!
Just det. Ehm...
Min kortläsare som jag har eftersom min kamera har ett annat typ av kort (suck...), glömde jag hemma. Så, ehm, nivet. Alla mina bilder ligger där...
Så öhm.
Ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0