Är något fel?

Kanske. Jag vill inte ha sommarlov! Det blir så mycket nytt i åttan. Tycker faktiskt om min klass och jag vill ha kvar den...
Fundering/Antecking: Kan man ha med sig burk och ha alla sina klasskompisar i. Sedan ta ut de man vill vara med...?
Bra fundering. Faktiskt.
Imorgon kör vi på brännbollsturnering! JAG ÄGER JU PÅ BRÄNNBOLL. Eller inte... Fast jo...Nej...
Okej. Bye bye!
NEEEJ, så skulle jag aldrig avsluta ett inlägg.
Såhär skulle jag kunna
Så såg jag ut för exaaakt ett år sen.. Om 7 minuter....
Fin relaterad bild. Riktigt mysigt. Ingen aning om varför det var mysigt. Så fråga inte!
Åh herreminjösses. Jag måste nog sova nu... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0