HEJ GODDAG OCH HALLÅ

Hej alla mina nya läsare som självklart läser det här!
Jag har ingen aning om hur jag ska fortsätta det här. Så jag skriver 14 fakta om mig själv istället.
  1. Jag är 14 år, ni vet, 14 fakta, 14 år. Ren logik.
  2. Man kanske tro att min blogg heter SWAG(NER). Men så är det icke. Jag heter Schröder Wagner. sWagner. Det har abslout inget att göra med att det har ordet swag i sig...
  3. De nästa sanningarna kommer handla om mina intressen. Tycker det här var en väldigt bra sanning förresten...
  4. Jag upptäckte häromdan att mitt största intresse är film. I skolan hade vi musikintro quiz. Kunde de flesta efter första tonen. Dessutom kollar jag på film varenda dag. Jag redigerar filmer och skådespelar gärna!
  5. Jag älskar att spela. Alla sortes olika spel. Fia med Knuff, Bob the Snail, The sims, CS. Och allt där emellan!
  6. Jag spelar fotboll. Jag spelar egentligen som mittfältare. Men av nån annan konstig anledning får jag spela back rätt ofta...
  7. Jag älskar musik. Jag spelar trummor och håller på att lära mig gitarr. Även piano.
  8. Jag älskar färglada, oversized tröjor. Skjortor, hoddies, you name it!
  9. Jag har en kanin som heter Charlie. Han är jättesöt.
  10. Jag är ett såkallat Potterhead. Jag älskar Harry Potter! Både böckerna och filmerna!
  11. Min favoritskådespelare är (förutom Harry Potter skådespelarna förstås) är Johnny Depp, och min favorit regissör en Tim Burton.
  12. Jag älskar Youtube. Min favorit "youtubare" är duon Smosh! Inte långt efter kommer Shane Dawson
  13. Jag hatar sådana här sanningar när det står att de inte kommer på fler sanningar.
  14. Det här är sista. Nu ska ni få nåt smaskigt! Jag bor i Falun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0