"Vi ska inte krypa"

Idag har jag varit i skolan, och det var den sista ''riktiga'' skoldagen. Sedan har jag också varit på träning.
Bra konversation från den:
Jag: Jahaa, skulle vi springa?
Min kompis: Nej, vi ska krypa...
-Några sekunder senare ramlar jag, och kryper fram-
Min kompis: Emma... Jag var oseriös med det där om att krypa...
Och sedan kunde jag inte sluta skratta.

Jag vet att jag inte riktigt kommit igång med bloggen än, vet inte varför. Därför.
Därför är inget svar!
Varför är ingen fråga!
Jag frågade inte varför...
...
Ja, det är Spiderman i bakgrunden. Filmen går på sexan just nu, och jag har aldrig sett den förut. Min familj är inte så mycket för film. Förutom jag och pappa då.. Men jag bor bara med mamma just nu i Falun   så det har inte blivit av bara. Hittils är filmen riktigt bra! Wihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0