Film, film och film!

Idag beställde vi Apocalyptour (som förövrigt släpptes idag) och mitt Panic! At The Disco album anlände hem för några dagar sedan. 
Idag såg vi den nya Bond filmen "Skyfall", låt mig lugnt säga: SE DEN! SE DEN! SE DEN! SEEEEE DEEEEEEN!
Den var grym. Verkligen grym. Den förra "Quantum of Solace" tyckte jag inte alls var bra. För mycket våld och för lite Bond. Men den här var verkligen en perfekt blanding av de båda. 
Dessutom såg jag "Sagan Om Ringen" för första gången. Ja, jag har inte sett den tidigare.. Och låt mig bara säga att jag kommer se den många gånger! Den var verkligen bra. Imorgon ska jag se "Sagan om de två tornen", jag hade egentligen se den men jag såg senare att filmen var tre timmar lång och att klockan redan var åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0