Upp och ner!

Idag har mitt humör varit på alla möjliga ställen. Skolan var kul, förutom att jag blev lite nervös inför provresultatet. Som jag såklart kommer få veta imorgon istället... Och så var det där med orienteringen... I början tänkte jag "FREE PLAYTIME!". Ja... Jag och Anna lyckades komma in mitt i summpmark/myr. Det var mindre kul. Sedan åt jag och Anna middag hos henne, det var också kul, mycket skratt och tjing tjong.
Påväg hem ringde min mamma, då var Charlie borta. Alltså min kanin som älskar att rymma. Han hade fått upp en dörr och smitit. Igen... Men jag hittade honom, den rackarn.
Mycket humör idag. 
Jättefina, riktigt gamla bilder. Okej, typ någon månad. K.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anita

Men vad liten han var...

2012-10-04 @ 16:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0