Tråktråktråk och mera av sådant

Idag har varit en sådan dag när allt är tråkigt. Verkligen allt. Jag skulle ha varit på en kaninutställning med Charlie. Men han gjort illa sin fot och ska stanna i sin bur. Så det blev inte av. Så jag pluggade isället.
Men tre saker har varit kul idag. Vi har börjat träna Charlie med en slags klickträning. Googla det! Sedan har jag kollat på Madagaskar, typ bara min favorit animerade film! Och nu sent på kvällen har jag köpt det första Starkid albumet. Och ni som vet att man kan köpa det vet att man kan ladda ner det gratis eller donera. Jag donerade 5 dollar (33 kronor!) för att jag vill stötta de! Jag är inte dum i huvudet bara för att jag betalar för sådant jag ser/lyssnar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0